shutterstock_1032753214 (1)

Masterclass 9+ Klantbeleving

vrijdag 31 mei 2024

Vanuit klantbeleving leren kijken, denken en doen.

Deze Masterclass zal worden opgesplitst in 2 blokken.

  1. Kennismaking met 9+ filosofie, klantbeleving en klantreizen

2. Zelf aan de slag met een eigen mini-Customer Journey

Blok 1: Voor wat betreft het eerste deel zal de agenda er als volgt uitzien:

  • Toelichting 9+ filosofie en klantbeleving
  • Best Practices en inspiratievoorbeelden
  • Inzicht in en richting geven aan emotionele klantbeleving
  • Wat zijn Belevingsklassiekers™
  • Kennismaking met de Customer Journey-methodiek
  • Leer, ervaar en creëer structureel customer delight

Blok2 : AANPAK Zelf aan de slag!

De Customer Journey-techniek zelf toepassen op de Winclove Probiotics-praktijk

In het tweede deel maken de deelnemers kennis met de Customer Journey ESPE™-methodiek van Altuïtion. Na een inleiding over de Customer Journey ESPE™-methodiek gaan de deelnemers – in groepjes van 2 à 3 personen – zelf aan de slag met het ontwikkelen van een eigen (mini-) Customer Journey en het maken van een Emotiecurve voor een bepaalde casus.

Stap voor stap kijken ze waar een klant doorheen gaat: hoe ervaren ze dat, waar lopen ze tegenaan, waar kun je als professional / organisatie (nog meer) het verschil maken?

Deel dit bericht via

Altijd up-to-date in de promotionele industrie

Schrijf u middels een mail aan het secretariaat gratis in voor onze nieuwsbrief en volg de laatste ontwikkelingen op de voet.