twitter page ppp-online linkedin page ppp-online linkedin page ppp-online facebook page ppp-online youtube page ppp-online instagram page ppp-online 

Nieuws

Ludieke actie ook op de Leveranciersdagen #ditwiljehebben

Er is met enthousiasme op de actie #ditwiljehebben gereageerd. Daarom herhalen we deze actie tijdens de Leveranciersdagen.

AVG-invulworkshop

PPP biedt leden de mogelijkheid om met hulp van ervaren experts tijdens een AVG-invulworkshop de organisatie AVG-proof te maken

Plan op de agenda van De Tweede Kamer

MKB Toekomstplan 2030

PromZ Live!

Tijdens PromZ Live! op 16 en 17 mei 2018 in Ahoy Rotterdam organiseert PPP een ludieke actie voor haar leden. #ditwiljehebben.

Evaluatie werkkostenregeling

De werkkostenregeling (WKR) gaat niet op de schop. Dat blijkt uit een reactie die staatssecretaris Snel van Financiën naar de Tweede Kamer stuurde naar aanleiding van de evaluatie van de WKR. Wel zijn er concrete plannen voor een aantal kleine wijziginge

PPP samen met ONL in gesprek met Bente Becker.

Aandacht gevraagd voor internationale handelsondersteuning voor het MKB

Joop van Veelen nieuwe voorzitter PPP

De Algemene Ledenvergadering van het Platform Promotional Products, die dit keer gehouden is tijdens het PPP Jaarcongres in Arnhem, heeft Joop van Veelen gekozen tot nieuwe voorzitter. Hij volgt Edwin Bouman op, die deze taak drie jaar heeft ingevuld.

Samenwerking met ONL (Ondernemend Nederland)

PPP is een samenwerking aangegaan met ONL (Ondernemend Nederland), de organisatie vóór ondernemers en dóór ondernemers.

PPP is mede-initiatiefnemer Europees marktonderzoek

Een aantal Europese brancheverenigingen, suppliers en de PSI gaan gezamenlijk onderzoek doen naar het volume en de segmentatie van de markt voor promotionele producten in Europa.

Platform Promotional Products op lobby tour in Brussel

PPP is in de gelegenheid gesteld door MKB Nederland om een aantal gesprekken te voeren met Europarlementariërs en leden van overkoepelende organisaties.
Van deze gesprekken is een gespreksverslag gemaakt.



  • Promotionele producten maken merken sterker!

  • 75% van de promotionele producten zijn langer dan een half jaar in het bezit!

  • Promotionele producten bereiken meer mensen dan radio of TV - 88% bereik per dag!

  • 73% van de consumenten wordt bij aankoopbeslissing beinvloed door een promotioneel product!

© 2014 Platform Promotional Products, Postbus 226, 4140 AE, Leerdam | Website realisatie: Moodles webdesign