twitter page ppp-online linkedin page ppp-online linkedin page ppp-online facebook page ppp-online youtube page ppp-online instagram page ppp-online 

Nieuws

Leden zetten licht op GROEN voor nieuw accreditatiesysteem gekoppeld aan PPP lidmaatschap

Het PPP Jaarcongres stond dit keer in het teken van de nieuwe toekomstplannen van de branchevereniging. Die plannen zijn gebaseerd op de pijlers ‘Kennis & Kunde’, ‘Sustainability & Social Business’ en ‘Inzet voor de Branche’. Deze elementen vormen de basis om het PPP lidmaatschap als kwaliteitslabel keurmerk te gaan positioneren. Een keurmerk waarmee PPP leden kunnen aantonen dat zij het verschil maken!

Ruime meerderheid

Daarvoor werd met ruime meerderheid door de leden het licht op GROEN gezet. Het PPP bestuur heeft de rest van dit jaar uitgetrokken om de laatste punten op de i te zetten en streeft naar introductie van de accreditatie in 2020. Tijdens de ALV werd dit keer het jaarverslag 2018 gepresenteerd door middel van een aansprekende video.

De beelden van het PPP Jaarcongres – gemaakt door Giuseppe Toppers | Danto – zijn gepubliceerd in een online fotoalbum.

« Ga terug naar nieuws overzicht
  • Promotionele producten maken merken sterker!

  • 75% van de promotionele producten zijn langer dan een half jaar in het bezit!

  • Promotionele producten bereiken meer mensen dan radio of TV - 88% bereik per dag!

  • 73% van de consumenten wordt bij aankoopbeslissing beinvloed door een promotioneel product!

© 2014 Platform Promotional Products, Postbus 226, 4140 AE, Leerdam | Website realisatie: Moodles webdesign