twitter page ppp-online linkedin page ppp-online linkedin page ppp-online facebook page ppp-online youtube page ppp-online 

Nieuws

Terugblik PPP On Tour Strategie Sessies

De economie en maatschappij bevinden zich in een periode van transitie. Het speelveld in de branche van promotionele artikelen, promotioneel textiel, relatie- en kerstgeschenken verandert mee. Er zijn genoeg redenen om aan te nemen dat, dit nog maar het begin is. Deze verandering leidt tot nieuwe vragen over de eigen organisatie, manier van (samen)werken en verdienmodellen.

Ondernemers, maar ook PPP als branchevereniging zelf, moeten werken aan veranderingen. Stilzitten is geen optie. U en wij zijn aan zet. Dit voorjaar heeft PPP een viertal Strategie Sessies georganiseerd. Die werden goed bezocht, meer dan 100 branchegenoten kwamen op deze PPP On Tour sessies af. Er werden bruikbare ideeën geventileerd en input en tips gegeven om het beleid aan te passen aan de veranderende situatie in de markt. De PPP lunchsessie tijdens de Leveranciersdagen willen wij aangrijpen om de bevindingen en de uitkomsten van de discussies met u te delen. Harrie van Heck, die tijdens deze PPP Strategie Sessies gespreksleider was, geeft een boeiende samenvatting van de bijeenkomsten, die belangrijke informatie opgeleverd hebben.’

Datum: 6 september 2017

Locatie: Jaarbeurs

Tijdstip: 12:30 – 13:30

Toegang gratis voor PPP leden

U kunt zich hier aanmelden

« Ga terug naar nieuws overzicht
  • Promotionele producten maken merken sterker!

  • 75% van de promotionele producten zijn langer dan een half jaar in het bezit!

  • Promotionele producten bereiken meer mensen dan radio of TV - 88% bereik per dag!

  • 73% van de consumenten wordt bij aankoopbeslissing beinvloed door een promotioneel product!

© 2014 Platform Promotional Products, Postbus 226, 4140 AE, Leerdam | Website realisatie: Moodles webdesign