52177974140_2941b26984_b

PPP op NIMA Marketing Day

donderdag 30 juni 2022

PPP op NIMA Marketing Day

De NIMA Marketing Day 2022 was zeer succesvol en voor PPP beslist de moeite waard om als partner van hét marketingevent van Nederland in DeFabrique in Utrecht aanwezig te zijn. Er waren meer dan duizend marketeers, waaronder het merendeel Young Professionals. Een interessante doelgroep om mee in gesprek te gaan over de meerwaarde van en mogelijkheden met promotionele producten. Dat gebeurde volop. Er was veel aanloop op de PPP stand en er werden dan ook behoorlijk wat ledenlijsten uitgereikt.

Daarnaast hielden Joop van Veelen en Wilco Vaessen onder de noemer ‘Promotionele Producten maken merken sterker’ een presentie. Ook daarvoor was voldoende belangstelling. Na afloop konden de deelnemers een voucher inleveren tegen een toepasselijk promotioneel product, een fitness-set. Dat werkte goed en duurzaam, want alleen de echt geïnteresseerden deden dat.

Klik hier voor het fotoalbum en het interview in Marketing Tribune

Deel dit bericht via

Altijd up-to-date in de promotionele industrie

Schrijf u middels een mail aan het secretariaat gratis in voor onze nieuwsbrief en volg de laatste ontwikkelingen op de voet.