Deze Masterclass zal worden opgesplitst in 2 blokken.
2. Zelf aan de slag met een eigen mini-Customer Journey
Blok 1: Voor wat betreft het eerste deel zal de agenda er als volgt uitzien:
Blok2 : AANPAK Zelf aan de slag!
De Customer Journey-techniek zelf toepassen op de Winclove Probiotics-praktijk
In het tweede deel maken de deelnemers kennis met de Customer Journey ESPE™-methodiek van Altuïtion. Na een inleiding over de Customer Journey ESPE™-methodiek gaan de deelnemers – in groepjes van 2 à 3 personen – zelf aan de slag met het ontwikkelen van een eigen (mini-) Customer Journey en het maken van een Emotiecurve voor een bepaalde casus.
Stap voor stap kijken ze waar een klant doorheen gaat: hoe ervaren ze dat, waar lopen ze tegenaan, waar kun je als professional / organisatie (nog meer) het verschil maken?
Schrijf u middels een mail aan het secretariaat gratis in voor onze nieuwsbrief en volg de laatste ontwikkelingen op de voet.