Deze Masterclass zal worden opgesplitst in 2 blokken.
2. Zelf aan de slag met een eigen mini-Customer Journey
Blok 1: Voor wat betreft het eerste deel zal de agenda er als volgt uitzien:
Blok2 : AANPAK Zelf aan de slag!
De Customer Journey-techniek zelf toepassen op de Winclove Probiotics-praktijk
In het tweede deel maken de deelnemers kennis met de Customer Journey ESPE™-methodiek van Altuïtion. Na een inleiding over de Customer Journey ESPE™-methodiek gaan de deelnemers – in groepjes van 2 à 3 personen – zelf aan de slag met het ontwikkelen van een eigen (mini-) Customer Journey en het maken van een Emotiecurve voor een bepaalde casus.
Stap voor stap kijken ze waar een klant doorheen gaat: hoe ervaren ze dat, waar lopen ze tegenaan, waar kun je als professional / organisatie (nog meer) het verschil maken?
Stephan van Slooten is Partner bij Altuïtion, een in Nederland leidend customer & employee experience management-bureau. Altuïtion biedt inzicht in de onbewuste, 'zachte' drijfveren van klanten en prospects, en vertaalt deze in co-creatie in harde resultaten. Naast zijn werkzaamheden bij Altuïtion spreekt Stephan regelmatig op seminars en geeft hij les aan diverse opleidingsinstituten. Stephan is co-auteur van de managementboekbestsellers 'De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare' en 'Klanthelden® in de 9+ organisatie; excelleren in emotionele klantbeleving' (Van Duuren Management) en 'Basisboek Customer Journey; een inleiding in het vakgebied' (Noordhoff). Voor zijn periode bij Altuïtion was Stephan verantwoordelijk voor Marketing & Communicatie bij Centraal Beheer, en de bekende ‘Even Apeldoorn bellen’-campagne.